mercoledì 2 gennaio 2013

Intensitatea ca infinitudine sau nimicnicie; spre ce ne sublimam trairea?


“Adevarata frumusete este intotdeauna casta si inspira un respect involuntar.” GEORGE SAND


ESEU SPRE REGASIRE

Sa devenim, cu Adevar, frumosi! Poarta e deschisa. Creatie sau desartaciune? Intreg Universul comploteaza ... O, tu Forta de intensitate coplesitoare, hraneste-ma! O, tu camp ce-mi tai respiratia, slabeste-ma!  Iti tragi suflul din noi ……Ard!
Suntem precum niste lacrimi ce striga constant catre Cer…. Drumul spre casa!

Rabdare, rabdare, ascultare….. Curaj!
Inima indelung imi salta…
Imi cere s-o urmez!
Perceptia ca ne adunam dupa "pofta inimii" ma cuprinde... Conexiunea este surpinsa prin tot ce este "asemenea" si nu-i putem scapa; magnetismul are forma unei indelungi hipnoze ce cu greu poti sa-i rezisti prin ratiune. Te lasi purtat de el , ii dai din energia ta, te hranesti din egregorul ce tot prinde contur, si manifesti stupoare dupa fiecare actiune….  actiunile sunt simultane si in aceasi rezonanta cu lacasul. Este ca si cum timpul parca s-a oprit in loc, iar episoadele nu mai apartin unora dintre noi, ci tuturora, impreuna. Relatiile se consolideaza si simtind ca siguranta se dezvolta ca urmare unei miscari intense si perpetue, daruim si primim fara sa ne punem intrebari DE CE? Traiesc

Expresia nu ne mai minte…..nu mai suntem sub incidenta mintii, sufletul contureza rama , iar oglinda se sfarama , pierzand din farmecul trecutului. Si totusi….
Umbrele se adancesc acolo unde viitorul ia loc mereu prezentului si nu da voie botezului…. cel din focul inimii sa se manifeste. Alerg….
Indoiala ,   indoiala, succes……persiflare!
Minte ce nu te obosesti….
Urcarea-mi pare o corvoada!


Cu cine ma strang la piept?
Ma opresc si imi doresc tacerea.
Nu pot, nu pot sa-i las pe cei din urma mea…
Privesc spre Cer si cer ingaduinta:
O clipa doar…
Ajung si eu!

Impreuna!
Jocul pare stins.
Dansul – imbratisare.
Cantul – vechi sunet
Din amintire!

La multi ani!
Spre Vesnicie!

IUBESC






Nessun commento:

Posta un commento