venerdì 25 febbraio 2011

Drumul spre Tine!

Deschideti aripile si zbori, chiar si atunci cand portita colivei ti se pare inchisa in mii de lacate! Numai asa vei reusi sa evoluezi si iti vei cunoaste cu adevarat esenta...fa un salt in necunoscut facand uz de toate oportunitatile pe care Viata ti le ofera!

De multe ori mi-am visat placa funerara cioplita pentru mine:
o barca cu velele cazute, intr-un port.
Dar adevarul este ca nu reprezinta destinatia mea,
ci viata.
Deoarece dragostea mi s-a oferit si eu m-am retras de frica dezamagirii;
durerea a batut la usa iar eu am avut teama s-o primesc;
ambitia ma chemase, iar mie mi-a fost frica de imprevizibil.
Cu toate astea, simteam pofta de viata.
Dar acum stiu ca trebuie sa ridic velele
si sa cuprind vantul destinului,
oriunde-mi este impinsa barca.
A da un sens vietii poate conduce la nebunie,
dar o viata fara scop reprezita  tortura
nelinistii si dorintelor vagi;
e o barca care doreste sa plece dar in acelasi timp se teme s-o faca. (Edgar Lee Masters)

Nessun commento:

Posta un commento